Bolečine pri Ad – alergijah

Vprašaj strokovnjakaKategorija: DermatologBolečine pri Ad – alergijah
Jasna , pred 5 mesecev

Spostovani dr Plaznik,
Imela sem ze to sreco ,da ste me zdravili v Mb bolnici zaradi mocnega izbruha perioralnega, okularnega dermatitisa. Resnicno ste mi pomagali . Hvala za takrat se enkrat. Sedaj se drzim vasih navodil in so izbruhi takoj sanirani. Imam pa drugo vprasanje,ker sem atopik in alergik me vsako jesen in spomlad obcasno za dan dva zacne boleti celo telo. Imam obcutek,da me bolijo kosti. Takrat se mi tudi istocasno pojavi Ad. Ker sem ze veckrat slisala za bolecine zardai Ad bi rada o tem vedela vec. Kje bi lahko prebrala kaj o tem. Namrec bolece koze, pekoce in srbece sem ze tako navajena ,da je to zame samoumevno  . Te bolecine v kosteh pa so zadnjih nekaj let bolj izrazite. Hvala za odgovor in vse dobro .Lp Jasna

1 Odgovorov
zdravnik Staff odgovoril/a pred 5 mesecev

Pozdravljeni.
Tudi mene veseli, da sem vam v preteklosti lahko pomagal.
Upam, da vam bom lahko tudi tokrat podal kakšen nasvet.
Ob izbruhu atopijskega dermatitisa se zraven kožnih sprememb, ki jih vidimo, lahko na koži pojavijo tudi neprijetni občutki (srbež, zbadanje, pekoč občutek, bolečine …).
Glede na vaše vprašanje pa je jasno, da so te bolečine, ki jih opisujete, drugačne in niso prisotne na koži. Za natančno opredelitev bolečin bi seveda potreboval še kar nekaj podatkov o bolečini (npr. jakost od 1-10, v katerem delu dneva o bolečine, ali so samo v določenih delih telesa, kako dolgo trajajo, kaj jih omili in kaj poslabša, ali ste vzeli že kakšno zdravilo proti bolečinam  – če da, katero in če je pomagalo …). 
Na podlagi vašega opisa težko rečem, ali so bolečine posledica atopijskega dermatitisa, ali pa morda česa drugega.
Bolj kot to, da boste na internetu iskali, kaj vse lahko povzroči bolečine, vam svetujem, da ob bolečinah obiščete najprej izbranega zdravnika, ki vas bo pregledal in po njegovi presoji opravil morebiti slikovno diagnostiko, lab. preiskave ipd.
 
Lep pozdrav
Jurij Plaznik